Vizyon

İnovatif bir firma olmaya, tüketici ihtiyaçlarını kusursuz bir şekilde karşılamaya; kendimizi sürekli yenileyerek tedarikçilerimizden çalışanlarımıza, müşterilerimizden tüketicilerimize kadar geniş bir aile olarak büyümeye devam etmek.

Misyon

Tüketicilerin beklentilerini göz önünde bulundurarak unlu mamül sektöründeki ihtiyaçlara yönelik, sağlıklı ve doğal beslenme bilincine paralel olarak inovatif ürünler geliştimek, tüketicilerin beslenme ve yaşam kalitelerini yükseltmek.

Tarihçe

1999 yılında Esenyurt Kıraç’ta kurulan Doygun, kurulduğu günden bu yana Marmara Bölgesi ağırlıklı olmak üzere bir çok profesyonel ve perakende müşteriye hizmet vermektedir. 18.500 metrekarelik tesislerinde dünya standartlarında, el değmeden üretim yapan DOYGUN’un üretimi ve ürünleri ISS, Nanolab, Türk Standartları Enstitüsü (TSE) ve Tarım Bakanlığı tarafından denetlenmektedir.

Günlük 80 ton, yıllık ortalama 25.000 tonluk üretim kapasitesine sahip olan DOYGUN’un, hazlihazırda bünyesinde 250’ye yakın çalışan istihdam etmektedir. DOYGUN, sıcak ve donuk ürün portföyünde bulunan birçok ekmek çeşidinin yanısıra; simit, açma, poğaça gibi geleneksel tatlar ve kruvasan, danish, börek ve kurabiye gibi 150’ den fazla ürünüyle otel, kafe, restoran ve catering kanallarında bulunan profesyonel müşterilerine hizmet vermektedir.

DOYGUN markasının üretimi, 2016 yılı itibariyle Pan Gıda Unlu Mamüller San. Tic. AŞ. çatısı altında gerçekleşmeye başlamıştır. Bu geçişle birlikte AR-GE çalışmaları hız kesmeden devam etmiş ve “Doygun Organik” markası oluşmuştur.

“Doygun Organik” markası, sağlıklı ve doğal beslenme bilincine paralel olarak ortaya çıkmıştır. Her Doygun ürünü gibi özenle üretilmekte ve tüketicilere sunulmaktadır.